Zwroty i reklamacje w hellomorning.pl

Zwroty

_____________________________

Jeśli chcesz zwrócić swoje zamówienie, masz na to 14 dni od momentu otrzymania przesyłki lub odbioru zamówienia osobiście w siedzibie. Towar, który będzie zwracany nie może nosić żadnych śladów użytkowania, a także powinien posiadać wszystkie metki, zawieszki lub inne dodatki, które były dołączone do zamówienia.

Zwroty realizowane na terenie Polski w naszym sklepie są darmowe, zwroty z Niemiec Kupujący realizuje we własnym zakresie.

Aby dokonać zwrotu z Polski wystarczy kilka prostych kroków:

1. Przygotuj paczkę do transportu.Zabezpiecz odsyłane produkty i spakuj w karton lub foliopak.

2. Wydrukuj i wypełnij formularz odstąpienia od umowy, znajdziesz go tutaj >pobierz formularz< ( jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, napisz odręcznie treść, która znajduje się w naszym wzorze).

3. Zamów kuriera na dogodny dla Ciebie termin korzystając z linku dedykowanego zwrotom dla naszych Klientów >ZAMÓW KURIERA PO ZWROT<

4. Jeśli nie chcesz korzystać z naszego zlecenia odbioru, możesz wysłać do nas paczkę samodzielnie na adres:

Hello Morning ul. Zabłocie 23/ 15, 30-701 Kraków

Z powodu złych doświadczeń związanych z terminami i jakością usług, nie polecamy jednak korzystania z usług Poczty Polskiej.

5. Zwrot należności lub wymiana produktów nastąpi w terminie do 14 dni od dostarczenia zwracanej paczki do sklepu hellomorning.pl

6. Zwroty wysłane po terminie 14 dni od otrzymania zamówienia nie zostaną przyjęte. Przesyłka może zostać wówczas zwrotnie nadana do Klienta na jego koszt.

7. W przypadku wszelkich wątpliwości zapraszamy do kontaktu mailowego pod adresem zwroty@hellomorning.pl

Aby dokonać zwrotu z Niemiec wystarczy kilka prostych kroków:

1. Przygotuj paczkę do transportu. Zabezpiecz odsyłane produkty i spakuj w karton. Wydrukuj i wypełnij formularz odstąpienia od umowy, znajdziesz do tutaj >pobierz formularz<  ( jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, napisz odręcznie treść, która znajduje się w naszym wzorze).

2. Wyślij paczkę na adres naszej siedziby:

Hello Morning ul. Zabłocie 23/ 15, 30-701 Kraków

Nie przyjmujemy przesyłek zwrotnych nadanych do paczkomatu ani przesyłek kurierskich za pobraniem. Jedynym adresem doręczeń dla wszystkich przesyłek jest adres ul. Zabłocie 23/ 15, 30-701 Kraków

Reklamacje

_____________________________

Reklamację możesz złożyć za pomocą poczty elektronicznej hello@hellomorning.pl lub pisemnie na adres ul. Zabłocie 23/ 15, 30-701 Kraków. Prosimy, napisz co jest powodem reklamacji oraz czego oczekujesz od nas w zaistniałej sytuacji. Pamiętaj, mamy 14 dni na rozpatrzenie Twojej reklamacji. Dołożymy wszelkich starań abyś zawsze był zadowolony z zakupów w naszym sklepie.

Zasady zwrotów oraz reklamacji zostały zawarte w regulaminie. Zapoznaj się z REGULAMINEM.



Cart 0 Koszyk

No products

Darmowa wysyłka! Dostawa
0,00 zł Razem

Realizacja zamówienia (checkout)