→ Darmowa dostawa kurierem DHL

FAQ znajdziesz tutaj najczęściej pojawiające się pytania w sprawie oferty i realizacji zamówień Hello Morning Sleepwear-polskiego producenta piżam z bawełny organicznej.

Jaki jest czas realizacji zamówienia w czasie pandemii?
Nasz internetowy sklep z piżamami realizuje zamówienia od poniedziałku do piątku w dni robocze. W tym trudnym dla nas wszystkich czasie dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia realizowane były możliwie jak najszybciej.
Zazwyczaj czas realizacji wynosi 24-48h od złożenia zamówienia lub zaksięgowania wpłaty.
Troszczymy się o swoich pracowników, zapewniając im wszelkie środki bezpieczeństwa i ochrony osobistej. Bezpieczni i szczęśliwi pracownicy podają radość dalej – także w Twojej przesyłce.


Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Oczywiście. Zapraszamy do kontaktu od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 pod numerem 693 931 111


Za pośrednictwem jakich firm przewozowych wysyłacie przesyłki?
DHL oraz Inpost Paczkomaty


Czy mogę złożyć zamówienie z prośbą o zapakowanie go na prezent?
Tak. Proszę podczas składania zamówienia, już w koszyku zaznaczyć opcję „PREZENT” Szczegółowe informacje dostępne są tutaj → ZRÓB PREZENT


Czy produkujecie piżamy z bawełny organicznej 100%?
Dla wygody użytkowania nasza dzianina składa się w 92% z bawełny organicznej, a w 8% z elastanu. Więcej informacji o naszej bawełnie znajdziesz tutaj → BAWEŁNA ORGANICZNA


Gdzie szyjecie swoje produkty?
Wszystkie piżamy Hello Morning szyte są w Polsce. Korzystamy z usług małej lokalnej szwalni, w której za godziwe wynagrodzenie pracują pasjonatki szycia z wielkim sercem.


Jak prać piżamę, aby służyła mi jak najdłużej?
Zalecamy pranie w temperaturze do 40 stopni, na programach do delikatnych ubrań, suszenie bez użycia suszarki mechanicznej. Aby materiał zachował swój kolor i delikatna miękkość najlepiej prać go z ubraniami w podobnych kolorach i z podobnym składem.

Czy macie w ofercie piżamy dla dzieci?

Tak. Nasza kolekcja ubrań dziecięcych w rozmiarach 86 cm - 122 cm dostępna jest tutaj→ PIŻAMY DLA DZIECI

Czy macie w ofercie piżamy męskie?

Tak. Nasza kolekcja męskich piżam z długimi spodniami, krótkimi spodniami, z t-shirtem lub bluzą dostępna jest tutaj→ PIŻAMY DLA MĘŻCZYZN


Nie znalazłam na stronie sklepu kodu promocyjnego, gdzie mogę go znaleźć?
Kody promocyjne nie są stałą ofertą. Przekazujemy o nich informację w newsletterze oraz w naszych mediach społecznościowych w trakcie trwania konkretnych kampanii promocyjnych. Nie posiadanie kodu promocyjnego nie jest przeszkodą w złożeniu zamówienia.


Czy kody promocyjne obniżają cenę przecenionych produktów?
Nie. Promocje w naszym sklepie nie łączą się, kody promocyjne nie łączą się i nie obniżają cen produktów już przecenionych.


Jak mogę skontaktować się z Obsługą Klienta?
Możesz skorzystać z czatu dostępnego na stronie, napisać do nas wiadomość na adres hello@hellomorning.pl lub w mediach społecznościowych.
Facebook
Instagram
Jeśli chcesz porozmawiać, zadzwoń do nas pod nr 693 931 111 Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach 8-16


Czy produkty, które dodam do koszyka zostaną dla mnie zarezerwowane?
Niestety nie, produkty w koszyku nie są zarezerwowane. Rezerwacja produktu następuje po złożeniu zamówienia.

Jaki jest czas na dokonanie płatności za założone zamówienie?
Czas na dokonanie płatności to 7 dni kalendarzowych licząc od dnia złożenia zamówienia. Po upływie terminu płatności zamówienie zostanie anulowane, a wybrane przez Ciebie produkty wrócą do puli dostępnej na sklepie do zakupu. 


Czy wysyłacie zamówienia również za granicę Polski?
Tak, wysyłamy przesyłki poza granice Polski. W celu realizacji zamówienia skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość na adres e-mail:hello@hellomorning.pl

Pracujemy nad wprowadzeniem automatycznej możliwości składania zamówień z wysyłką zagraniczną, wierzymy, że pojawi się w sklepie już niebawem.


Czy mogę wybrać konkretną datę dostawy zamówienia?
Jest to możliwe tylko w przypadku wysyłki kurierem. Sugeruję jednak, jako dzień nadania przez nas paczki podać wcześniejszą datę (2 dni wcześniej niż data dostarczenia) i osobiście, nuż po otrzymaniu informacji od firmy kurierskiej o planowanej dostawie, ustalić z przedstawicielem kuriera datę i godzinę dostarczenia przesyłki.


Pamiętajmy, że zdarzają się sytuacje, gdy kurier nie może dostarczyć paczki kolejnego dnia roboczego po jej nadaniu. Jeśli data dostawy jest dla Ciebie istotna, konieczne będzie monitorowanie drogi przesyłki we własnym zakresie.


Czy mogę prosić o doręczenie paczki we wskazanych przeze mnie godzinach?
Jako e-sklep nie bierzemy odpowiedzialności za system pracy firmy kurierskiej, w tym za ustalanie godziny doręczenia czy też kontakt telefoniczny ze strony kuriera przed doręczeniem.
Firmy kurierskie, z którymi współpracujemy, dbają możliwie najlepiej o adresatów przesyłek. Proponuję po otrzymaniu informacji od nas z numerem listu przewozowego skontaktować się ze spedytorem i poprosić o uwzględnienie prośby.


Czy mogę pobrać katalog z ofertą sklepu?
Nie, nie posiadamy katalogu w plikach gotowych do druku czy  też drukowanego. Nasze pełna oferta znajduje się na stronie www.hellomorning.pl


Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT?
Tak, na życzenie Klienta sklep wystawia fakturę VAT, którą dołącza do przesyłki. Jeśli oczekujesz takiego dokumentu, podczas składania zamówienia uzupełnij pole „firma” jej nazwą, kolejno pojawi się pole do wpisania numeru NIP. Fakturę dołączymy do przesyłki.


Mieszkam w Krakowie, czy jest możliwy odbiór osobisty zakupionej piżamy?
Jak tylko w Polsce zakończy się pandemia COVID-19 to serdecznie zaprosimy Cię po odbiór do naszego biura, które mieści się przy ul. Wodnej 6.
Na tę chwilę, w trosce o Twoje, jak i nasze bezpieczeństwo realizujemy zamówienia wyłącznie z opcją wysyłki.


W jaki sposób mogę zgłosić reklamację?
Prześlij, proszę do nas wiadomość z informacją czego dotyczy reklamacja. Podaj swoje dane lub numer zamówienia (nie jest on konieczny) oraz zdjęcie obrazujące reklamowany produkt na adres hello@hellomorning.pl
Skontaktujemy się z Tobą i ustalimy wspólnie najdogodniejszy dla Ciebie scenariusz reklamacji.


Zamówiony produkt nie odpowiada mi rozmiarem/kolorem/fasonem. W jaki sposób mogę go wymienić?
W sklepie internetowym z piżamami HelloMorning.pl możesz wymienić zakupiony produkt. Aby tego dokonać, zabezpiecz i spakuj produkt, wyślij go do nas, korzystając z usług godnego zaufania przewoźnika. Do przesyłki dołącz pisemną informację – Twoje dane oraz informację, na jaki produkt życzysz sobie wymianę. Po otrzymaniu przesyłki skontaktujemy się z Tobą i potwierdzimy wymianę.


Nie stosujemy przeksięgowań środków z jednego zamówienia na poczet kolejnych.


Adres do wysyłki:


Hello Morning Sleepwear
Maria Bujak – Chwist
Ul. Wodna 6
30-556 Kraków


Chcę oddać zakupiony produkt, jak mogę to zrobić?
Na zwrot produktu masz 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Aby dokonać zwrotu wypełnij formularz zwrotu dostępny tutaj → FORMULARZ ZWROTU
Odeślij go do nas w przesyłce ze zwracanym produktem wraz z paragonem, korzystając z usług przewoźnika godnego zaufania na adres:


Hello Morning Sleepwear
Maria Bujak – Chwist
Ul. Wodna 6
30-556 Kraków


Nie przyjmujemy zwrotów nadanych do paczkomatu.




Cart 0 Koszyk

No products

Darmowa wysyłka! Dostawa
0,00 zł Razem

Realizacja zamówienia (checkout)

Follow us on Facebook