ZWROTY I REKLAMACJE

ZWROTY

Jeśli chcesz zwrócić swoje zamówienie, masz na to 14 dni od momentu otrzymania przesyłki lub odbioru zamówienia osobiście w siedzibie. Towar, który będzie zwracany nie może nosić żadnych śladów użytkowania, a także powinien posiadać wszystkie metki, zawieszki lub inne dodatki, które były dołączone do zamówienia.  

Nie musisz nam mówić dlaczego. Wystarczy, że wyślesz do nas stosowne oświadczenie mailem na adres hello@hellomorning.pl lub pocztą na adres Hello Morning ul. Trynitarska 6/49, 31-061 Kraków. Pamiętaj jednak, że każda opinia jest dla nas ważna i będziemy wdzięczni jeśli pomożesz nam w ciągłym rozwoju.

Formularz odstapienia od umowy znajdziesz tutaj >pobierz formularz<

REKLAMACJE

Reklamację możesz złożyć za pomocą poczty elektronicznej hello@hellomorning.pl lub pisemnie na adres ul. Trynitarska 6/49, 31-061 Kraków. Prosimy, napisz co jest powodem reklamacji oraz czego oczekujesz od nas w zaistniałej sytuacji. Pamiętaj, mamy 14 dni na rozpatrzenie Twojej reklamacji. Dołożymy wszelkich starań abyś zawsze był zadowolony z zakupów w naszym sklepie.

Zasady zwrotów oraz reklamacji zostały zawarte w regulaminie. Zapoznaj się z REGULAMINEM.



Cart 0 Koszyk

No products

Darmowa wysyłka! Dostawa
0,00 zł Razem

Realizacja zamówienia (checkout)

Follow us on Facebook